მოგესალმებით!

ლეგომ ჩაანცვლა ფერარი როგორც მსოფლიოს 2015 წლის ყველაზე ძლიერი ბრენდი

  • მსოფლიოს საუკეთესო ბრენდების გამოკვლევა გვიჩვენებს, რომ Lego-მ ჩაანაცვლა ფერარი როგორც მსოფლიოში 2015 წლის ყველაზე ძლიერი ბრენდი!
  • Lego ფილმის წარმატებამ, ხელი შეუწყო უკვე კარგად ნაცნობი ბრენდის პირველ ადგილზე გადანაცვლებას!
  • Ferrari გასულ წელს ყველაზე ძლიერი ბრენდი იყო, მაგრამ გადაინაცვლა მე-9 აგილზე!

რეპორტის სრული ვერსიის ნახვა შესაძლებელია ბრენდფინანსის ვებგვერდზე.

ყოველწლიურად, წამყვანი ბრენდების შემფასებლები და სტრატეგიული საკონსულტაციო ბრენდების ფინანსური ორგაქნიზაციები, უტარებენ შემოწმებას მსოფლიოს ათასობით ყველაზე ცნობილ ბრენდს. ისინი ფასდებიან, რომ დადგინდეს მათ შორის ყველაზე ძლიერი და ძვირფასი.

“ყველაფერი შესანიშნავადაა“ ლეგოსთვის

asda

ლეგო არის მსოფლიოში ყველაზე ძლიერი ბრენდი. მან მოიპოვა პოპულარობა მთელი მსოფლიოს მასშტაბით ისეთი მნიშვნელოვანი ფაქტორებით, როგორიცაა ერთგულება, ხელშეწყობა, თანამშრომლების კმაყოფილება და კორპორაციული რეპუტაცია. Lego არის უნიკალური შემოქმედებითი და მიმზიდველი სათამაშო. ბავშვებს უყვართ საკუთარი მსოფლიოშ აშენება, რის საშუალებასაც ლეგოს კუბიკები იძლევა. ტექნიკით გაჯერებულ სამყაროში, მშობლებს მოსწონთ ლეგოს შექმოქმედებითობა და მათ უჩნდებათ ნოსტალგია ბრენდისადმი, მათი ბავშვობიდან დიდი ხნის შემდეგ. Lego კინომ იდეალურად შეძლო ძველი და ახალი თაობის მოთხოვნილების დაკმაყოფილება.  ეს იყო კრიტიკული და კომერციული წარმატება, რომელმაც მოუტანა $500m ამერიკული დოლარი მისი გამოსვლიდან, 1 წლის წინ. ის დაეხმარა Lego-ს, რომ გამხდარიყო მსოფლიოს უძლიერესი ბრენდი.

ფერარის შეცდომები

adasdasda

Lego-მ გაუსწრო პოპლარობაში, გასული წლის ყველაზე ძლიერ ბრენდ ფერარის. ფერარი წარმოადგენს ძალიან სერიოზულ ბრენდს, მაგრამ მისი ძალა ნელ ნელა მცირდება. რამდენიმე წელი გავიდა F1-ის ტიტულის გარეშე და გასულ სეზონში, რბოლაში მოსახვედრადაც კი იბრძოდა. 1990-იანი წლების დიდების ბორბალი, ოქროს ხანიდან იწყებს ცვეთას. ამავდროულად ლუკა დი მონტეზემოლოს  წასვლა, მოასწავებს უმნიშვნელო ცვლილებებს ფერარის ტრასის მანქანების განყოფილების სტრატეგიაში. მონტეზემოლო ინარჩუნებდა ბრენდის უნიკალურობას და ეკსკლუზიურ წარმოებას. მისი წასვლის შემდეგ თავჯდომარემ, სერხიო მარჩიონე ვარაუდობდა, რომ ეს მიმართულება იქნებოდა მოდუნებული შემოსავლების გასაზრდელად.

ბრენდის ფინანსთა აღმასრულებელი დირექტორი დევიდ ჰეიჯი აკეთებს კომენტარს,“ ფერარის ჯერ კიდევ იკავებს ძლიერ პოზიციას და ბრენდის ღირებულება გაიზარდა 18%-ით, ამ წელს $4.7 მილიარდამდე.

Apple ამყარებს ახალ რეკორდს

qeqe

ბრენდის სიძლიერე არის მხოლოდ ერთი კომპონენტი, ბრენდის ფინანსური ანალიზისა. კომპანია უთავსებს ინფორმაციას ბრენდის სიძლიერეზე ფინანსურ მონაცემებს, რომ გამოითვალოს მისი კომერციული ღირებულება. როდესაც ბრენდის ღირებულება გამოითვლება, Apple ყოველთვის პირველ ადგილზე გადადის. თუმცა არა საკმაო დონეზე, ფერარისა და ლეგოსთან, ბრენდის სიძლიერის თვალსაზრისით, მაგრამ Apple-ს გააჩნია კიდევ ძალიან ძლიერი ბრენდი. Apple-ს გააჩნია გასაოცარი უნარი, ბრენდის პოპულიზაციის გამოსაყენებლად და არსებული ტექნოლოგიების გასაყიდათ, როგორც ეს მოხდა წარმატებულად mp3 ფლეიერით, სმარტ ტელეფონით და მოგვიანებით ტაბლეტური კომპიუტერით. კრიტიკოსები გააჩუმა iPhone 6 და 6 Plus-ის წარმატებამ. მომხმარებლებმა იყიდეს უახლესი მოდელები, რითიც დაეხმარნენ Apple-ს კვარტალური რექკორდის მოხსნაში ($18bn) და კომპანიის ღირებულების საერთო ჯამში ($710bn)-მდე გაზრდაში.

დევიდ ჰეიჯი აცხადებს:“ Apple-ის ბრენდის ღირებულება აღწევს $128 ამერიკულ მილიარდ დოლარამდე. ეს ღირებულება არის დიდი, არა მხოლოდ საკუთარის თვალსაზრისით, არამედ Apple-ის კორპორაციული რეკორდული მაჩვენებელი. ის გვიჩვენებს, თუ როგორი ღირებულია ბრენდები, როგორც ბიზნეს აქტივები და რამდენაც მნიშვნელოვანია, მათი სწორად მართვა.

სწრაფად ზრდადი ბრენდი

adadasdasd

Twitter არის ყველაზე სწრაფად მზრდადი ბრენდი. მან თითქმის გაასამმაგა თვითღირებულება ბრენდის, $1.5 მილიარდიდან ადრეული 2014 წლისა, ამ დროისთვის  $4.4 მილიარდამდე. თანამემამულე ტექნიკურმა გიგანტებმა, როგორიცაა  Baidu და  Facebook, ასევე მოახდინეს მტკიცედ გაეზარდათ თავიანთი შემოსავალი, 161% და 146%-ით შესაბამისად. სამივე, როგორც ჩანს, უფრო ეფექტურად მართავს მობილურ სისტემებზე გადასვლას, ვიდრე სხვა ტექნიკური პრგრამები, როგორიცაა Google, რომელიც ელოდება თავისი ბრენდის ფინანსური პოტენციალის ზრდას.

qawdeqwqw

 

Chipotle გამოირჩევა ბევრი წარმატებით, ტექნიკურ და სატელეკომუნიკაციო სექტორებში ამ წელიწადში. ბრენდის ღირებულებამ აიწია 124%-ით. ის ჭამს  McDonalds-ის საბაზრო წილს და წარმოუდგენს თავის ბრენდს, როგორც უფრო ჯანმრთელ, გემრიელ და უფრო მეტად ეთიკურ საჭმლის ალტერნატივად. McDonalds-ის საკულტო ბრენდმა დაკარგა ღირებულების $4bn ამ წელიწადში.

დატოვეთ კომეტარი